راه اندازی بخش تخصصی روشندلان کتابخانه عمومی مراغه
رئیس اداره کتابخانه های عمومی مراغه گفت: بخش روشندلان این کتابخانه با جذب نیروی روشندل شروع بکار کرد.
http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1395/1/9/4312580_527.jpg

اکبر میرزایی افزود: بخش روشندلان کتابخانه عمومی اوحدی مراغه ای به عنوان نخستین کتابخانه ویژه روشندلان استان پس از تجهیز به امکانات، از اول امسال به عنوان بخش تخصصی ویژه این قشر راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در سطح 51 کتابخانه از مجموع دو هزار و 200 کتابخانه عمومی کشور، بخش ویژه روشندلان و افراد کم بینا، ایجاد و امکانات و تجهیزات مورد نیاز آنان تامین شده است، یادآور شد: در این کتابخانه ها به این قشر خدمات رسانی می شود.

رئیس اداره کتایخانه های عمومی مراغه، عدم بهسازی و مناسب سازی فضای کتابخانه ها و معابر برای تردد به این بخش، کمبود امکانات سخت افرازی و نرم افرازی، کمبود منابع، کتاب ها و نشریات ویژه نابینایان را از جمله نیازهای کتابخانه های عمومی اعلام کرد و اظهار داشت: مقرر شده قبل از اتمام سال جاری بخش زیادی از این کمبودها با همکاری مسئولان برطرف شود.

میرزایی ادامه داد: در خصوص تامین تجهیزات نرم افزاری و راه اندازی وب سایت ویژه نابینایان، بنا بر وعده معاون پژوهش و فناوری نهاد کتابخانه های عمومی در سال جاری این وب سایت، راه اندازی و نرم افزار مورد نیاز در این بخش هم تهیه و تامین می شود.

نخستین کتابخانه تخصصی ویژه روشندلان و افراد کم بینای استان آذربایجان شرقی به وسعت 30 مترمربع و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات ویژه نابینایان از جمله کتاب های بریل، کتاب های صوتی و رایانه های مخصوص استفاده روشندلان، در محل کتابخانه عمومی اوحدی مراغه مورد بهره برداری قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1395برچسب:, | 10:26 | نويسنده : شهروند مراغه ای |